Iveco Eurocargo Tector CNG
Iveco Eurocargo F4 BEO 641 CNG
Pro silniční verze je výběr mezi řadou 6,5 – 10 tun – nákladní vozy s celkovou hmotností vozidla (GVW) od 6,5 do 10 tun a motory o výkonu od 140 do 220 k a řadou 11–18 tun – nákladní vozy s GVW od 11 do 18 tun a motory o výkonu od 180 do 300 k.
Kabina Eurocargo byla navržena způsobem, který má zajistit řidičům pracovní pohodlí, bezpečnost se širokými možnostmi použití. K dispozici jsou 3 varianty kabin:
Vnitřní komfort a praktičnost jsou klíčovými charakteristikami vozidla Eurocargo. Moderně koncipovaný interiér je vyroben z vysoce kvalitních materiálů. Jeho nová odpružená anatomická sedadla poskytují řidiči maximální pohodlí i na špatných vozovkách a při dlouhých jízdách.
V nových modelech Eurocargo EURO 4 a 5 jsou použity upravené úsporné motory Tector, osvědčené již v provedení EURO 3. Poskytují nejvyšší úroveň výkonu a krouticího momentu a umožňují vozidlu výborné jízdní vlastnosti. Poskytují široký rozsah kroutících momentů zaručujících ohromující výkonnost, hospodárnost a s tím spojenou nižší spotřebu paliva a nízký obsah výfukových škodlivých emisí. Mezi hlavní přednosti tohoto systému patří elektronicky řízené vstřikování s přesným dávkováním paliva a vysoké vstřikovací tlaky.
Výhody vozidla Eurocargo se neomezují pouze na moderní komfortní kabinu a silný motor. Proměnu doznalo i řazení převodovek. Zákazník má na výběr mezi 5, 6 a 9 stupňovou převodovkou v závislosti na jeho specifických požadavcích. K dispozici je výběr ze široké škály zadních náprav. Cílem je optimalizovat spotřebu paliva dokonce i ve velmi náročných jízdních podmínkách. Konstrukce předních náprav a řízení zabezpečuje vozidlům Eurocargo nízké nároky na údržbu a malé poloměry otáčení, které ocení zejména řidiči vozidel určených na rozvážku. Celá řada Eurocargo je vybavena kotoučovými brzdami (kromě modelu 4 × 4), sloužící k posílení aktivní bezpečnosti vozidla.
Eurocargo v závislosti od zvoleného modelu nabízí komplexní výběr rozvorů náprav vozidla vozidel od 3105 mm do 6750 mm, umožňujících délku nástavby od 3,5 m do 10 m. K dispozici je několik typů odpružení náprav: standardní parabolické, semieliptické nebo vzduchové odpružení zadní nápravy, resp. všech náprav se zabudovaným systémem ECAS (elektronicky řízené vzduchové odpružení). Pokud je vozidlo používáno převážně v rozvážce s častou nakládkou a vykládkou – pneumatické odpružení přispívá podstatným rozdílem k lepší manipulaci a najíždění na ložnou plochu.
Eurocargo je konstruováno pro všechny typy nástaveb. Vyniká výjimečně silným podvozkem s paralelními ocelovými podélníky, uzpůsobenými pro snadnou montáž nástavby.
Ke stažení:
Kalkulace úspor Iveco Eurocargo .
- běžná cena: 1.352.000 až 1.482.000,–Kč bez DPH
- Zajistíme nejvýhodnější cenu na trhu, kontaktujte nás ZDE