Iveco Eurocargo Tector CNG

Iveco Eurocargo F4 BEO 641 CNG

Pro silniční verze je výběr mezi řadou 6,5 – 10 tun – nákladní vozy s celkovou hmotností vozidla (GVW) od 6,5 do 10 tun a motory o výkonu od 140 do 220 k a řadou 11–18 tun – nákladní vozy s GVW od 11 do 18 tun a motory o výkonu od 180 do 300 k.

Kabina Eurocargo byla navržena způsobem, který má zajistit řidičům pracovní pohodlí, bezpečnost se širokými možnostmi použití. K dispozici jsou 3 varianty kabin:

Vnitřní komfort a praktičnost jsou klíčovými charakteristikami vozidla Eurocargo. Moderně koncipovaný interiér je vyroben z vysoce kvalitních materiálů. Jeho nová odpružená anatomická sedadla poskytují řidiči maximální pohodlí i na špatných vozovkách a při dlouhých jízdách.

V nových modelech Eurocargo EURO 4 a 5 jsou použity upravené úsporné motory Tector, osvědčené již v provedení EURO 3. Poskytují nejvyšší úroveň výkonu a krouticího momentu a umožňují vozidlu výborné jízdní vlastnosti. Poskytují široký rozsah kroutících momentů zaručujících ohromující výkonnost, hospodárnost a s tím spojenou nižší spotřebu paliva a nízký obsah výfukových škodlivých emisí. Mezi hlavní přednosti tohoto systému patří elektronicky řízené vstřikování s přesným dávkováním paliva a vysoké vstřikovací tlaky.

Výhody vozidla Eurocargo se neomezují pouze na moderní komfortní kabinu a silný motor. Proměnu doznalo i řazení převodovek. Zákazník má na výběr mezi 5, 6 a 9 stupňovou převodovkou v závislosti na jeho specifických požadavcích. K dispozici je výběr ze široké škály zadních náprav. Cílem je optimalizovat spotřebu paliva dokonce i ve velmi náročných jízdních podmínkách. Konstrukce předních náprav a řízení zabezpečuje vozidlům Eurocargo nízké nároky na údržbu a malé poloměry otáčení, které ocení zejména řidiči vozidel určených na rozvážku. Celá řada Eurocargo je vybavena kotoučovými brzdami (kromě modelu 4 × 4), sloužící k posílení aktivní bezpečnosti vozidla.

Eurocargo v závislosti od zvoleného modelu nabízí komplexní výběr rozvorů náprav vozidla vozidel od 3105 mm do 6750 mm, umožňujících délku nástavby od 3,5 m do 10 m. K dispozici je několik typů odpružení náprav: standardní parabolické, semieliptické nebo vzduchové odpružení zadní nápravy, resp. všech náprav se zabudovaným systémem ECAS (elektronicky řízené vzduchové odpružení). Pokud je vozidlo používáno převážně v rozvážce s častou nakládkou a vykládkou – pneumatické odpružení přispívá podstatným rozdílem k lepší manipulaci a najíždění na ložnou plochu.

Eurocargo je konstruováno pro všechny typy nástaveb. Vyniká výjimečně silným podvozkem s paralelními ocelovými podélníky, uzpůsobenými pro snadnou montáž nástavby.

Ke stažení:

Kalkulace úspor Iveco Eurocargo .

  • běžná cena: 1.352.000 až 1.482.000,–Kč bez DPH
  • Zajistíme nejvýhodnější cenu na trhu, kontaktujte nás ZDE

Aktuality

01.09.2017 NOVÝ MOTOR VW 1.0 TGI

Nový tříválec spalující stlačený zemní plyn je primárně určen pro malá auta VW Group. Potvrzen je pro Seat Ibiza i nový Volkswagen Polo.


21.04.2014 DOVOZ ze zahraničí NA PŘÁNÍ

ZDARMA profi služby při realizaci dovozu


08.08.2012 CNG STANICE V ŽEBRÁKU - OTEVŘENÍ

PROVOZ NONSTOP


22.02.2014 Octavia CNG

Škoda Octavia G-Tec


Chceš být IN? Tankuj zemní plyn!

Copyright © 2007 – 2017 CNG Company s.r.o., Hředle 81, 267 51 Zdice, e-mail: info@cngcompany.cz