IVECO
Iveco Daily 3.O HPI (CNG)
Daily CNG nabízí nejširší řadu na dnešním trhu díky maximální dostupné délce a široké škále modelů. Všechny dostupné modely je již dnes možno objednávat jak s mechanickou, tak i s automatickou převodovkou Agile.
Vozidla Daily CNG jsou vybavena zážehovými přeplňovanými motory s mezichladičem stlačeného vzduchu a vícebodovým vstřikováním BOSCH.
Motory F1C CNG o objemu 3,0 litrů mají výkon 100 kW(136 koní) při 2730–3500 ot/min. Krouticí moment 350 Nm při 1500–2730 ot./min. Jsou ideální pro rozvoz zboží v městských a příměstských oblastech. Spojují v sobě přizpůsobivost, vynikající výkon a nízkou spotřebu paliva… >>> více <<<
Technické listy
Ke stažení:
Iveco Eurocargo F4 BEO 641 CNG
Pro silniční verze je výběr mezi řadou 6,5 – 10 tun – nákladní vozy s celkovou hmotností vozidla (GVW) od 6,5 do 10 tun a motory o výkonu od 140 do 220 k a řadou 11–18 tun – nákladní vozy s GVW od 11 do 18 tun a motory o výkonu od 180 do 300 k.
Kabina Eurocargo byla navržena způsobem, který má zajistit řidičům pracovní pohodlí, bezpečnost se širokými možnostmi použití. Vnitřní komfort a praktičnost jsou klíčovými charakteristikami vozidla Eurocargo. Moderně koncipovaný interiér je vyroben z vysoce kvalitních materiálů. Jeho nová odpružená anatomická sedadla poskytují řidiči maximální pohodlí i na špatných vozovkách a při dlouhých jízdách.
V nových modelech Eurocargo EURO 4 a 5 jsou použity upravené úsporné motory Tector, osvědčené již v provedení EURO 3. Poskytují nejvyšší úroveň výkonu a krouticího momentu a umožňují vozidlu výborné jízdní vlastnosti. Poskytují široký rozsah kroutících momentů zaručujících ohromující výkonnost, hospodárnost a s tím spojenou nižší spotřebu paliva a nízký obsah výfukových škodlivých emisí. Mezi hlavní přednosti tohoto systému patří elektronicky řízené vstřikování s přesným dávkováním paliva a vysoké vstřikovací tlaky… >>> více <<<
Ke stažení:
Kalkulace úspor Iveco Eurocargo
Iveco Stralis AD 260S27 Y/PS CNG
Při vývoji a konstrukci vozů společnost Iveco vždy přihlíží k vývoji na trhu, potřebám zákazníků a ekologickým požadavkům. Tento přístup je důležitou součástí vývoje těžkých nákladních vozů pro silniční dopravu řady Stralis, u nichž v roce 2007 došlo k významným inovacím a u těžkých vozů řady Trakker určených pro práci v lomech a na stavbách. Celá těžká řada se pyšní stejnými bezpečnostními a konstrukčními prvky, vysokou úrovní komfortu a motory Cursor, které jsou spolehlivé, mají nízkou spotřebu, velký výkon a malou hlučnost. Nová modelová řada spolehlivých a vysoce výkonných vozů Stralis AS je vybavena motory odpovídajícími nejnovějšímu technickému vývoji, které dosahují vynikající výkon při široké oblasti otáček s nízkou spotřebou a nízkou úrovní emisí (s předstihem jsou k dispozici motory splňující Euro 5). Poslední inovace se zaměřily zejména na kabinu a jejich hlavním důvodem bylo nabídnout zákazníkům vůz, který jim umožní zvýšit produktivitu a snížit provozní náklady.
Nabízená modelová řada je velmi široká a splňuje požadavky na zajišťování specifických dopravních služeb. Vysoká technická úroveň konstrukčního řešení umožnila spojit bezpečnost, spolehlivost a trvanlivost a přináší zákazníkům rychlý, moderní a hospodárný vůz s agresivním vzhledem.